Datum:

Delen:

Live chat van BizzyPhone

Related Articles

Als je een eigen bedrijf hebt wil je natuurlijk dat je goed bereikbaar bent. Maar het kan soms zijn dat je een telefoontje niet kan opnemen omdat je druk bezig bent met iets anders. Dan kun je een inbound callcenter inschakelen. Bij BizziPhone verkopen ze deze dienst. Zo mis je geen enkel telefoontje meer en kun je je zelf bezig houden met andere taken binnen het bedrijf. Ook als je een website of webshop hebt is handig om daar direct bereikbaar te zijn. Dan kun je ook terecht bij BizziPhone. Zij verkopen namelijk ook een live chat service die je kunt gebruiken op jouw eigen website.

Voor op de website

Als je gebruik wilt maken van de live chat service van BizziPhone wil je weten waar je aan toe bent. Je hebt een paar keuzes als het aankomt op de live chat service. Je kunt eerst kiezen of je het starter pakket wilt of het professional pakket. Het verschil tussen deze twee is hoeveel chats je verwacht per maand. Verwacht je er 50 of minder kan kun je kiezen voor het starter pakket, zijn het er meer dan 50 kies je voor het professional pakket. Je kunt makkelijk switchen tussen twee pakketten aan het begin van iedere maand. Dus als je een rustige maand verwacht kun je naar starter gaan, en andersom mocht je een drukke maand verwachten kun je naar professional wisselen. Maar een live chat kun je niet altijd alle vragen beantwoorden en moet het verder behandeld worden over de telefoon. En dan kun je kiezen voor een inbound callcenter bij BizziPhone, zodat zij ook alle telefoontjes afhandelen. Mocht er een bericht komen als de chat gesloten is wordt de chat omgezet naar een e-mailformulier zodat ze altijd hun vraag kunnen stellen.

De telefoonservice

Bij BizziPhone kun je ook terecht voor een inbound callcenter. Als je hier mee aan de slag wilt zijn er, net zoals bij de live chat service, een paar keuzes. Ook hier heb je keuze tussen starter en professional pakket, maar hier gaat het niet met berichten maar over belletjes. Als je minder dan 100 gesprekken verwacht kun je voor starter gaan en bij meer dan 100 voor professional. Tussen deze twee kun je ook altijd switchen. Bij de inbound callcenter dienst kun je nog kiezen voor een aantal extra opties zoals de avond en weekendservice. Zo ben je iedere doordeweekse dag tot 22.00 bereikbaar en weekenden van 9.00 tot 17.00. Je krijgt altijd een vast contactpersoon die een vast team aanstuurt die jouw telefoontjes opnemen. De telefonisten zorgen ook dat ze alles wat ze moeten weten over jouw bedrijf weten en zo dus de klanten het best kunnen helpen.

Recent Nieuws